[Tapinet] Selecció - SLT336-20 - 2 tècnics/ques superiors- Oportunitat- URGENT

Garcia Macia, Ramona rgarciamacia a gencat.cat
dim des 1 09:44:55 CET 2020


Benvolguts/ des
El Servei de Prevenció Mancomunat de Riscos Laborals del Departament de Salut convoca dues places de Tècnic Superior nivell 23. És una bona oportunitat de fer una feina útil i bona feina en temps de pandèmia.
Si coneixeu algún tècnic de perfil "motivat" siusplau digueu-li que envii el CV ofertesATRI.salut a gencat.cat<mailto:ofertesATRI.salut a gencat.cat> amb el formulari corresponent a la convocatoria. Finalitza demà el termini
Cordialment
Ramona


Ramona Garcia- Macià
Servei Mancomunat de Prevenció de riscos laborals
Sub-direcció de Recursos Humans I Salut Laborals
Departament de Salut I Catsalut

#stopCovid



SLT336-20 - 2 tècnics/ques superiors opció de prevenció, A-23
Unitat de Prevenció de Riscos Laborals de la Direcció de Serveis del Departament de Salut
Període de vigència: 27/11/2020 - 02/12/2020
Categoria: Administració

El Servei de Prevenció de Riscos Laborals de la Direcció de Serveis del Departament de Salut, en virtut de l'Acord GOV/76/2020, de 9 de juny, pel qual es crea el Programa temporal de mesures extraordinàries per a la gestió de la COVID-19 en l'àmbit de la prevenció de riscos laborals a l'Administració de la Generalitat,selecciona dues persones per prestar serveis com a tècnics/ques superiors, opció de prevenció, A-23, fins al dia 8 de juny de 2022.


Característiques dels llocs:

Nom dels llocs:          Tècnics/ques superiors, opció de prevenció
Grup:                       A
Nivell:                      23
Jornada:                   Normal
Horari:                     Normal
Unitat directiva:         Unitat de Prevenció de Riscos Laborals - Direcció de Serveis
Localitat:                  Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona


Requisits:

D'acord amb el que estableix l'apartat 1.6 de l'Acord del Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, es tindran en compte les sol·licituds de les persones participants que compleixin amb els requisits següents:

1.     Estar en possessió de doctorat, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o grau i la formació específica en les tres especialitats per al desenvolupament de les funcions de prevenció de riscos laborals que determina el Reial decret 39/1997, de 17 de gener, modificat pel Reial decret 780/1998, de 30 d'abril.
2.     Acreditar coneixements de llengua catalana corresponents al nivell C1.
3.     Complir els requisits que amb caràcter general estableix l'article 56 i següents del text refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP).


Funcions:

Les pròpies del cos d'adscripció i especialment:

*       Assessorar, realitzar l' assistència tècnica i la promoció en matèria de prevenció de riscos laborals, seguretat i salut laboral.
*       Realitzar i executar les avaluacions de riscos laborals de seguretat en el treball, d'higiene industrial, d'ergonomia i de psicosociologia aplicada.
*       Realitzar la proposta de mesures per al control i la reducció dels riscos, en funció dels resultats de les avaluacions.
*       Desenvolupar les activitats d'informació i formació de caràcter general.
*       Participar en la planificació de l'activitat preventiva i la determinació de les prioritats en l'adopció de les mesures preventives i la vigilància de la seva eficàcia.
*       Dirigir les actuacions que calgui desplegar en casos d'emergència.
*       Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics.

Aspectes que es valoraran:

*       Capacitat de treball dinàmic en equip, amb nivell elevat d'autonomia i experiència en serveis de prevenció externs sanitaris i/o de l'Administració Pública.
*       Experiència en treball telemàtic - Flow, Dynamics 365, Underlist, One Note, Praise, News i Eacat.
*       Coneixements i formació en disciplines sanitàries.

Forma d'ocupació dels llocs:

Nomenament d'interí/na per programa.


Participació:

Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats han d'emplenar la sol·licitud que trobaran en el següent enllaç FORMULARI<http://salutweb.gencat.cat/ca/el_departament/rrhh20/index.html> i enviar-la, fins al dia 2 de desembre de 2020.
En aquest formulari s'hi ha d'adjuntar el currículum personal i, si és possible, el currículum que genera ATRI. En el currículum personal cal tenir en compte el següent: quant a l'experiència professional cal fer una descripció detallada de les funcions desenvolupades en cada un dels llocs de treball que heu ocupat i detallar el temps treballat en mesos (no cal indicar el nombre de mesos treballats, sinó el mes inicial i el mes final de cada període de serveis prestats); quant a la formació cal especificar en tots els casos les hores de durada dels cursos i el tipus de certificació obtinguda (assistència, assistència i aprofitament,...); i quant a coneixement de llengua catalana, cal especificar si es disposa del nivell requerit a l'oferta.
El nom dels fitxers no ha de contenir espais en blanc ni caràcters especials (ç, ñ, accents, signes de puntuació, etc.) perquè poden ocasionar problemes en la descàrrega. No es valoraran les sol·licituds que no arribin mitjançant el formulari esmentat. Si teniu problemes a l'hora d'enviar el formulari o voleu sol·licitar informació sobre el procés o el resultat de la sol·licitud, us podeu adreçar al correu electrònic següent: ofertesATRI.salut a gencat.cat<mailto:ofertesATRI.salut a gencat.cat>

Les sol·licituds s'examinaran a partir de l'estudi del currículum i, un cop valorat aquest, les persones seleccionades podran ser convocades a una entrevista i/o prova, si escau.

Us informem que, en el cas d'ofertes de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l'art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d'oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.





Informació bàsica de protecció de dades

Identificació del tractament: selecció i provisió temporal de llocs de treball.
Responsable del tractament: Secretaria General del Departament de Salut.
Finalitat del tractament: gestionar els processos de selecció i provisió temporal de llocs de treball del Departament de Salut. En relació amb la dada "Gènere" de l'apartat 2 d'aquesta sol·licitud, es recull exclusivament amb la finalitat de tractament d'explotació estadística per part del Departament de Salut.
Legitimació: consentiment de la persona interessada.
Destinataris: empleats i ciutadans que sol·liciten participar en la selecció i provisió temporal de llocs de treball del Departament de Salut.
Drets de les persones interessades: podeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió (dret a l'oblit), oposició al tractament, a la portabilitat de les dades i a la limitació del tractament amb la presentació d'un escrit adreçat a la Secretaria General del Departament de Salut (travessera de les Corts, 131-159, 08028 Barcelona) o mitjançant la petició genèrica disponible a Tràmits gencat <http://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Peticio-generica?category=72461610-a82c-11e3-a972-000c29052e2c> (la presentació de la sol·licitud per mitjans electrònics requereix disposar de certificat electrònic o bé del sistema alternatiu d'identificació idCat Mòbil). Heu d'indicar clarament a la vostra sol·licitud quin o quins drets exerciu.
Informació addicional: si voleu ampliar aquesta informació podeu consultar la informació addicional<http://salutweb.gencat.cat/ca/el_departament/proteccio-de-dades/> del tractament.



_________________________________________________________________________________
D'acord amb els punts 1.9 i 2.3 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, la responsabilitat de la veracitat i coherència del contingut de les ofertes de treball recau en cadascun dels ens que originen l'oferta o de l'òrgan competent de recursos humans de l'òrgan anunciant.

-------------- part següent --------------
Un document HTML ha estat eliminat...
URL: <http://tapinet.cat/pipermail/tapinet_tapinet.cat/attachments/20201201/3769ed3b/attachment-0001.html>


Més informació sobre la llista de correu Tapinet